ni kawasan tempat tinggal aku di kota marudu...1st time banjir di taman kdc ni...tengokla gambar2 ni..tiba2 ja air naik dgn cepat..di kota marudu ni,banjir bole dikira macam acara tahunan la..masa ni aku risau betul sebab aku dgn anak2 ja di rumah..paras air pula tinggal beberapa cm lagi akan masuk dlm rumah & hujan turun tidak berhenti2...aku sudah ready packing beberapa barang keperluan penting untuk anak2 kalau2 kami terpaksa berpindah ke pusat pemindahan banjir...di beberapa kampung yg lain memang ramai dah yg berpindah ke pusat pemindahan..tapi syukurlah air tidak semakin naik...& kami tidak perlu berpindah...
No comments:
Post a Comment