Klik di sini..

Thursday, September 30, 2010

Anda mau diskaun?

hari ni merupakan hari yang agak stress juga.
pagi kerja macam biasa & sebelah petang pergi ke hospital untuk buka jahitan di kaki.
dan baru saja tersedar sebentar tadi yang saya telah kehilangan kad 'mastercard' saya.
stress memang amat stress......
kenapa la saya cuai sangat ..
mungkin saya tertinggal kad tu di mesin di bank waktu saya membayar beberapa minggu lepas.
terbayanglah yang besok saya perlu ke bank & mungkin perlu juga ke balai polis untuk melaporkan kehilangan itu..
terbayang juga yang kad tersebut mungkin sudah digunakan oleh orang yang 'bijak pandai' menipu..
syukur alhamdulillah malam-malam ni saya dapat juga menghubungi pihak bank dan minta agar kad tersebut diblok..
pihak bank berjanji akan mengirimkan kad yang baru..
dan saya tidak perlu ke bank atau ke balai seperti yang saya bayangkan..
apa kaitan diskaun dengan cerita saya hari ni..
hari ni ada sedikit kesempatan untuk membaca dan saya ingin kongsikan apa yang telah saya baca.
silakan baca maklumat yang ada dalam gambar-gambar ini..








sebab ni la pergi hospital tadi..

kerana sekarang ni kaki ada masalah,maka terpaksa la pergi kerja dengan memakai 'kasut banyak tingkap' ni..maaf ya bos sebab terpaksa langgar peraturan..





2 comments:

Anonymous said...

salam aunty.. sabar ya aunty. syukur bank sudah blok kan kad tu. semoga aunty sihat selalu.. jangan stress ya aunty. take it easy. May Allah bless you.

MarZ said...

salam nurul..
tu la..syukur jg malam2 pun boleh berurusan dengan bank. klu tidak,tidak tidur la aunty semalam tu..
terima kasih nurul..